Jakubowicz&Partners

Studiu de caz

Jakubowicz&Partners, o entitate de consultanță și strategie de top, se angajează într-o misiune nobilă: să modeleze și să propulseze firmele emergente și cele în plină expansiune către culmile succesului. Specializându-se în oferirea de soluții personalizate, Jakubowicz&Partners se poziționează ca un veritabil catalizator al inovației și excelenței. Această dedicare neclintită față de realizările de seamă a constituit piatra de temelie a parteneriatului lor cu IMPRESIA, o agenție recunoscută pentru expertiza sa în forjarea identităților de brand cu rezonanță pe piață.

Nevoia clientului

Cu o claritate impecabilă în ceea ce privește obiectivele de branding, Jakubowicz&Partners și-a exprimat dorința arzătoare de a-și sculpta o identitate care să ilustreze fără echivoc liderul de necontestat al consultanței pentru start-up-uri și firme aflate pe un trend ascendent. Solicitarea lor către IMPRESIA a inclus crearea unui logo ce integrează inițialele „J&P”, îmbinându-le cu simbolismul unui capitel – o metaforă a excelenței și supremației. Alegerea culorilor auriu și negru închis a fost menită să sublinieze natura premium și prestigiul oferit de serviciile lor. Pachetul de branding a fost gândit să cuprindă, pe lângă logo, elemente esențiale precum rebranding, cărți de vizită, anteturi, un manual de identitate vizuală și materiale de prezentare.

Abordarea noastră

IMPRESIA a răspuns acestei provocări cu o viziune creativă și meticuloasă, rezultând într-o identitate vizuală rafinată, în perfectă rezonanță cu valorile și ambițiile Jakubowicz&Partners. Logo-ul dezvoltat este o operă de artă, combinând inițialele „J&P” cu conturul elegant al unui capitel, evocând astfel aspirația la excelență și leadership. Utilizarea nuanțelor de auriu pe un fundal de negru închis a conferit un aer de exclusivitate și autoritate, consolidând astfel imaginea de avangardă a companiei. Manualul de identitate vizuală și toate materialele de branding au fost concepute pentru a asigura o comunicare vizuală unitară și impactantă.

Rezultatul final

Reflectând asupra acestei colaborări, reprezentantul Jakubowicz&Partners împărtășește entuziasmul său:

„Colaborarea noastră cu IMPRESIA a marcat un moment decisiv. Echipa a interpretat și materializat viziunea noastră cu o măiestrie rar întâlnită, dând naștere unei identități de brand extraordinare. Nu numai că ne-a consolidat poziția de lideri, dar a atras și o clientelă distinsă. Logo-ul ‘J&P’ și întregul pachet de branding ne oglindesc fidel principiile și obiectivele. Suntem profund recunoscători pentru pasiunea, profesionalismul și minuțiozitatea de care a dat dovadă IMPRESIA, facilitându-ne o expansiune semnificativă pe piață și fortificând relațiile cu clienții noștri”, a adăugat Flavius Jakubowicz, CEO J&P.

Această poveste de succes nu doar că ilustrează un parteneriat fructuos, dar subliniază și puterea unui branding bine executat în definirea și promovarea unui lider în domeniul său.